wtorek, 29 października 2013

Paznokcie -- lakiery + odżywki : ))

                                 PAZNOKCIE!
 U kobiet (wypowiadam się chociaż jeszcze nie nazywam siebie kobietą :D) bardzo ważna jest pielęgnacja paznokci, a w szczególności my lubimy bardzo je malować :D Mam swoje ulubione lakiery, ale każdy ma inny gust :) Przedstawię kilka swoich lakierów ale też testowanych przez inne znane mi osoby :) Uwielbiam testować lakiery jak się prezentują np. dwa lakiery złączone ze sobą ale w sensie że wzorki czy coś takiego. Takie różne sztuczki pomagają nam się skupiać, bo musimy trochę pomyśleć który lakier z którym się dobrze komponuje :) Przeze mnie  testowane były już paseczki, kropeczki, buźki, różnego rodzaju postacie, buciki malowane, paseczki a'la french na paznokciach tylko różne kolory ogólnie dużo. Teraz mam na paznokciach beżowy lakier z tego dwa ostatnie wyglądają jak piaskowy lakier, ale to dzięki mące efekt piaskowego lakieru :P i przyznam że świetnie się sprawuje :D

<--- Malujesz pierwszą warstwę lakieru, jak jest jeszcze mokry maczasz w mące, trochę zdmuchujesz tak aby pozostała na płytce paznokcia warstwa mąki i malujesz drugą warstwę przejeżdżając po paznokciach z mąki :) Oczywiście można to tylko na jednym czy dwóch paznokciach tak zrobić, nie trzeba na wszystkich :)) Lakiery Golden Rose moim zdaniem są świetne ;
<-- mam dwa ostatnie a koleżanka ma piąty od góry :P
Lakiery "Jumpy" są także dobre :)) miałam tylko jeden ale go bardzo polubiłam : )):
<-- mam ostatni i go bardzo lubię :P
Ale na pewno już nigdy nie kupię lakierów z selene bo są okropne, trzeba kilka razy malować, a nawet nie przypomina tego koloru jaki jest w buteleczce :///
Bardzo dobrym lakierem i bardzo dobrze rozprowadzającym się jest lakier "Essence colour & go" i nie zamierzam z niego zrezygnować ;3 :
<-- mam drugi od końca i jestem bardzo zadowolona z niego tak jak moja koleżanka :D Naprawdę rewelacja!
Także do moich ulubionych należy lakier " Ingrid cosmetics ICE Cube" ;

<-- zdjęcie robione od razu przed wrzucenie na bloga :D Naprawdę polecam to lakier o kolorze chłodnym :33

Przedstawię jeszcze dwa moje ulubione lakiery, z tego jeden to odżywka do paznokci ( taka multiwitamina, która poprawia kondycję paznokci ; ))   ) . Lakier do paznokci - "Lovely - NUDE nail polisch" ;
<--- także polecam :D Efekt tak jak na paznokciach tylko że ja mam tam jedną warstwę ale na przed ostatnim mam właśnie zrobione te a'la piaskowe ( słabo widać :P)
I jeszcze odżywka do paznokci tak multiwitamina;
<-- Pomogła mi ! :D Paznokcie są twardsze i dłuższe : ))) " Creation nail care- multivitamin protection"  Firma; " Vipera"
Świetna odżywka i wyżej przedstawione świetne lakiery :D
Polecam także lakiery z inglota ( były testowane na koleżankach :3 )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz